Postup při koupi zájezdu

Postup při koupi zájezdu a orientace na www.dovolena.cz

1. Výběr zájezdu a nezávazná objednávka


Konkrétní zájezd si vyberete pomocí našeho vyhledávače na www.dovolena.cz. Na našich stránkách naleznete zájezdy od více jak 300 pojištěných a prověřených cestovních kanceláří. Po výběru konkrétního zájezdu a termínu se dostanete do nezávazné objednávky. Zde vyplníte alespoň hvězdičkou označené kolonky (povinné kontaktní údaje na vás) a požadavek odešlete. Pokud dojde k úspěšnému odeslání, obdržíte na váš e-mail potvrzení s číslem vaší nezávazné objednávky. Pokud chcete ponechat výběr vaší dovolené na našem doporučení, vyplníte kontaktní formulář nebo zavoláte svůj požadavek na naši ifnolinku 222 220 222. Naši prodejci vám rádi a ochotně poradí s výběrem zájezdu a doporučí pro vás nejvhodnější nabídku.

2. Co se stane po odeslání nezávazné objednávky, kontakt s prodejcem cestovních služeb


Vaši nezávaznou objednávku vidíme v systému krátce po jejím odeslání. Následně vás bude kontaktovat náš prodejce cestovních služeb, který si s vámi upřesní váš výběr a doplní další informace ohledně vašeho požadavku. Prodejce vás bude také informovat  o bonusech, které můžete k vašemu zájezdu získat (např. výhodné parkování a jiné.) Klienty se snažíme kontaktovat co nejdříve po příjetí vašeho požadavku na dovolevnou naším prodejcem v rámci pracovní doby.

3. Bonusy, výhody, doplňkové služby


Protože působíme jako zprostředkovatel, dostupnost zájezdů a aktuální cenu pro vás ověřujeme v rezervačním systému pořádajících cestovních kanceláří nebo jejich kancelářích. Vždy vám nabízíme komplexní řešení, tj. např. dovolenou včetně cestovního pojištění, tak abyste již nemuseli nic dalšího zařizovat.

4. Předběžná rezervace


Prodejce pro vás zájezd ověří u pořádající cestovní kanceláře nebo v mezinárodním rezervačním systému a bude vás informovat, zda je zájezd možné předběžně rezervovat a do kdy je taková rezervace platná.

5. Závazné potvrzení rezervace, podpis smlouvy o zájezdu, úhrada zájezdu

Vaši předběžnou rezervaci můžete závazně potvrdit podpisem smlouvy o zájezdu a úhradou celé částky nebo zálohy na zájezd (pokud to podmínky pořadatele umožňují). Chcete-li zájezd zakoupit on-line bez nutnosti návštěvy naší pobočky, můžete využít možnosti uzavření smlouvy na dálku. Smlouvu o zájezdu, fakturu a další důležité podklady k vašemu zájezdu obdržíte od prodejce prostřednictvím e-mailu nebo faxu. Smlouvu o zájezdu můžete podepsat elektronicky (bez nutnosti technického vybavení - tiskárna, scanner, digitální fotoaparát). Od svého prodejce obdržíte e-mailem odkaz na webové stránky, kde bude vaše smlouva a ostatní důležité dokumenty uloženy, s instrukcemi jak potvrdit smlouvu o zájezdu. Současně s podpisem smlouvy provedete úhradu zájezdu a zašlete nám doklad o zaplacení. V případě úhrady on-line kartou přes internet již nemusíte potvrzení o úhradě zasílat. Více informací o možnostech úhrady naleznete zde. V případě nevyužití možnosti podepisování smluv elektronicky, si vaši smlouvu vytisknete,  zkontrolujete správnost uvedených údajů a podepsanou nám ji zašlete zpět s dokladem o zaplacení na e-mail vašeho prodejce nebo fax. V tomto případě budete potřebovat tiskárnu a scanner (případně fax nebo digitální fotoaparát). Nemáte-li možnost vyřídit koupi zájezdu on-line, můžete navštívit některou z našich kamenných poboček.

Po obdržení vámi podepsané smlouvy o zájezdu, úhrady a potvrzení o akceptaci smlouvy od pořadatele zájezdu vás budeme informovat o závazném potvrzení objednávky prostřednictvím e-mailu. Takto potvrzená rezervace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami pořadatele.

6. Pokyny k vaší dovolené


Pokyny k vaší cestě obdržíte cca týden před vaší dovolenou e-mailem, faxem nebo poštou, dle praxe jednotlivých pořadatelských CK. 
 
Přejeme vám krásnou dovolenou plnou nezapomenutelných zážitků. 
 

Reklamace

V případě pochybností o kvalitě ubytování a služeb na vaší dovolené prosím neprodleně kontaktujte delegáta cestovní kanceláře s níž cestujete. Jedná se o odpovědnou osobu, která má možnost v případě reklamace na místě sjednat nápravu. Kontakty na delegáta jsou vám poskytovány v několika dokumentech:

V každém případě je nutné vždy sepsat s delegátem reklamační protokol, ve kterém bude výstižně uvedeno, o jaký konkrétní problém se jedná a jaká byla sjednána náprava. Pokud nebyla náprava sjednána v místě dovolené, po návratu se můžete s uvedeným reklamačním formulářem obrátit ohledně řešení reklamace na cestovní kancelář přímo nebo ji podat přes naši společnost jako zprostředkovatele zájezdu. V rámci řešení reklamace vám budeme nápomocni při zasílání dokumentů do cestovní kanceláře.
V případě, že nebyla vada odstraněna přímo na místě v době dovolené, je zákazník povinen po návratu reklamaci uplatnit bezodkladně buď u pořadatele nebo zprostředkovatele zájezdu. Maximální lhůta pro podání reklamace je stanovena Všeobecnými obchodními podmínkami pořádající cestovní kanceláře. V případě, že nebude reklamace podána v zákonné lhůtě dle uvedených podmínek, má cestovní kancelář možnost reklamaci zamítnout nebo snížit výši plnění.
Lhůta pro vyřízení reklamace je též dána Všeobecnými obchodními podmínkami.
V případě, že nejste spokojeni s vyřízením  reklamace můžete podat návrh na zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu na Českou obchodní inspekci. Více informací najdete na www.adr.coi.cz

Kontakt: 
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
www.adr.coi.cz 

 

FAQ - nejčastěji kladené dotazy

Pokud si chci prostřednictvím vaší agentury zakoupit zájezd, musím se dostavit osobně někam na pobočku?


Ne, na pobočku nemusíte. Vaši dovolenou si můžete vyřídit z pohodlí domova prostřednictvím internetu a e-mailové komunikace. Pokud upřednostňujete osobní kontakt, rádi vás obslouží naši prodejci v kamenných pobočkách ve 10-ti ti městech v České republice.

Jak si mohu zájezd objednat či získat více informací?


Je  hned několik možnosti, jak si můžete zájezd objednat.
1. u vybraného zájezdu  na www.dovolena.cz vyplníte nezávaznou objednávku, 
2. telefonicky na čísle 222 220 222,
3. emailem na zajezdy@studentagency.cz  ,
4. pokud potřebujete s výběrem pomoci či poradit, můžete vyplnit  kontaktní formulář zde.

Za jak dlouho po vyplnění objednávky na vašich stránkách mě někdo kontaktuje? 


Vaši nezávaznou objednávku vidíme v systému krátce po jejím odeslání. Své klienty se snažíme kontaktovat co nejdříve po příjetí vašeho požadavku na dovolenou naším prodejcem v rámci naší provozní doby. Pokud byla vaše objednávka správně odeslána obdržíte obratem na vámi zadaný e-mail „Potvrzení nezávazné objednávky zájezdu“. 

Jaké jsou rozdíly v cenách nabízených u vás oproti cenám přímo u pořádající cestovní kanceláře?


Cena je stejná jako u pořadatelské cestovní kanceláře. Naše cestovní agentura zájezdy zprostředkovává, cena je vždy určena pořadatelskou cestovní kanceláří. 
 
Více otázek a odpovědí si můžete prohlédnout zde.
 

Způsob úhrady zájezdu

1. Elektronická platba – on-line kartou přes internet

Jedná se o nejpohodlnější a současně nejrychlejší způsob úhrady. Stačí mít na vaší platební kartě aktivovánu službu plateb přes internet. Také zkontrolujte u své banky nastavený finanční limit pro tuto službu. Od svého prodejce obdržíte odkaz na platební bránu, na kterém úhradu provedete. Platební brána je aktivní od pondělí do neděle v časovém rozmezí 7:00 – 23:00 hodin. Potvrzení o úhradě obdržíte automaticky na váš e-mail. V tomto případě nám již nemusíte zasílat žádný doklad o zaplacení.


2. Převod na účet prostřednictvím online plateb PayU

PayU je platební brána, jejímž prostřednictvím můžete, v případě že máte internetové bankovnictví u některé z nabízených bank ( České spořitelny, Komerční banky, GE Money Bank, mBank, Fio banky, Raiffeisenbank, Sberbank), provést rychlou a bezpečnou platbu za zájezd. Od svého prodejce dostanete e-mailem odkaz na webové rozhraní, kde zvolíte typ platby prostřednictvím PayU a budete přesměrováni do svého internetového bankovnictví, kde po přihlášení budete mít již předvyplněný příkaz k úhradě, který pouze potvrdíte. Platba probíhá prostřednictvím společnosti PayU - tedy na účet společnosti PayU a pod variabilním symbolem PayU. Čísla účtu a variabilní symbol uvedený na faktuře se liší -tyto údaje slouží pro platbu převodem nebo vkladem na účet (viz. bod 3).


3. Převod na účet nebo vklad hotovosti na bance

Pro vaše pohodlí máme účty zřízeny v těchto bankách:

a) pro úhradu v CZK

Komerční banka, a.s.

Komerční banka, a.s.

115-9619730227/0100

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna, a.s.

8555330632/0800

ČSOB a.s.

ČSOB a.s.

217244743/0300

GE Money bank, a.s.

MONETA

183167443/0600

b) pro úhradu v EUR

Komerční banka, a.s.

Komerční banka, a.s.
IBAN: CZ50 0100 0001 1596 1975 0287

115-9619750287/0100
BIC: KOMBCZPPXXX

c) pro úhradu v EUR ze SR

Slovenská sporiteľňa
SK24 0900 0000 0006 3505 0714

06 3505 0714/0900
BIC: GIBASKBX

Převod nebo vklad hotovosti můžete provést v bance na přepážce nebo z pohodlí domova prostřednictvím služby internetového bankovnictví. V tomto případě nám posíláte pracovníkem banky potvrzený převodní příkaz, doklad o provedení příkazu prostřednictvím internetového bankovnictví nebo pokladní doklad z hotovostní přepážky v bance.


4. Úhrada v hotovosti nebo platební kartou na pobočce Student Agency

Na našich pobočkách můžete platit hotově v CZK nebo EUR a kartou. Seznam poboček naleznete zde.


5. Poukázky a benefity společností Benefity a.s., Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up Česká republika

Přijímáme vybrané poukázky a benefity společností Benefity a.s., Sodexo, Edenred, Benefit Plus, Up Česká republika, více informací o konkrétních typech poukázek, benefitních karet, cafeterií a podmínkách uplatnění naleznete zde.


6. Neakceptujeme platby sběrným boxem, maxkartou a složenkou